Please search something !
Controleer de verbindingen: Zorg ervoor dat de stekker goed is aangesloten op zowel de auto als de laadpaal. Controleer op losse verbindingen of beschadigingen aan de kabel. Controleer de instellingen ...
Beperking door het voertuig: Sommige elektrische voertuigen kunnen het laadvermogen beperken, afhankelijk van de temperatuur van de batterij of de laadstatus. Laadpaalinstellingen: Het laadpunt zelf ...
Technische storing: Het laadstation kan een technische storing hebben. Controleer of andere laadpassen wel werken op hetzelfde laadstation. Niet geactiveerde laadpas: Zorg ervoor dat je laadpas ...

- Firmware 6.3 of hoger moet geinstalleerd zijn. - Active loadbalancing moet actief zijn- Loadbalancing moet aangesloten zijn op de p1 poort van de digitale meter. - Het laadpunt moet bekabeld ...
1. Tariefinstelling Ingesteld tarief: Dit is bij een laadpaal thuis is dit standaard het CREG tarief. Het tarief wordt in rekening gebracht bij degene die laadt. 2. Betaling door de gebruiker ...
De eerste keer dat een terugbetaling moet plaatsvinden kan dit 8 weken in beslag nemen. Nadien volgt telkens, elke 15de van de maand, de terugbetaling Mogelijks is uw rekeningnummer niet correct ...

Om solar charging te gebruiken is allereerst een digitale meter nodig. Bij een analoge meter werkt dit niet. Indien bij de installatie van uw laadpunt geen digitale teller aanwezig was en u ...
Daar niet elk laadpunt of wagen ondersteund wordt door de Drive-app ondersteunen wij deze applicatie niet. Bekijk zeker ook de faq bij engie zelf voor verdere ...
De App "Easy Charging Quality" wordt momenteel door STROOHM gebruikt, maar hier kan geen individuele laadpas worden toegevoegd in de App. Dus kiezen via de knop "voorlopig overslaan" geeft ...

Ja, de unit reset zichzelf, maar de oplaadsessie wordt niet automatisch hervat. Er is een handmatige herstart nodig