Er is geen pasklaar antwoord op deze vraag. Er zijn meerdere mogelijkheden om het Stroohm-laadpunt te blijven gebruiken of te behouden. De dingen die u eerst moet bespreken met uw voormalige werkgever zijn de volgende:
- Bent u de volledige eigenaar van het oplaadpunt?
- Zo niet, hebt u dan de mogelijkheid om het oplaadpunt te kopen?
- Wie dekt de kosten voor het ontmantelen van het oplaadpunt (indien van toepassing)?
Zodra je bovenstaande informatie hebt, kun je contact opnemen met de provider (CPO) van je nieuwe werkgever, die het initiatief zou moeten nemen om contact op te nemen. Als het Stroohm is, kunnen we het toestel gewoon overdragen aan je nieuwe werkgever. Als je zelfstandige wordt, kun je het oplaadpunt registreren op het Stroohm-platform voor je eigen bedrijf. Wanneer je geen nieuwe werkgever meer hebt (door pensionering of andere redenen) en niet kan genieten van een terugbetaling van de oplaadkosten, kunnen we je oplaadpunt als “stand-alone” instellen, zonder platform- of abonnementskosten. In de vorm van “plug and charge” kunt u de kabel gewoon in het voertuig steken zonder badges.