Bestuurder
- Waar kan ik de laadpaal app downloaden?
- Hoe kan ik mijn bankgegevens wijzigen in het Stroohm LMS charging management platform?
- Mijn laadpaal staat semi-publiek. Hoe word ik terugbetaald wanneer mijn partner / kennisen laden aan mijn laadpaal?
- Hoe kan mijn werkgever mij terugbetalen voor thuis opladen?
- Aanvraag oplaadpunten Video's
- Waarom moet ik mijn bankgegevens opgeven tijdens de registratie?
- Kan een bezoeker of familie opladen met zijn/haar eigen oplaadkaart op het Stroohm oplaadpunt bij mij thuis?
- Waarom heb ik een laadstation nodig?
- Ik krijg geen terugbetaling van mijn laadsessies.
- Ik ga bouwen. Welke elektrische voorzieningen kan ik al treffen?
- Hoe lang duurt het voordat mijn restitutie is verwerkt?
- De aarding van mijn woning is niet conform. Hoe kan ik dit oplossen?
- Hoe kies je een laadstation?
- Wanneer wordt mijn laadpunt gekeurd?
- Hoeveel krijg ik vergoed voor thuis opladen?
- Wat moet ik doen als het aanvraagformulier niet zichtbaar is of als de aanvraag niet wordt verwerkt?
- Hoe activeer ik de gebruikerspoorten (P1) van mijn digitale meter?
- Wat moet er gebeuren aan mijn installatie als ik thuis overschakel van eenfasig naar driefasig?
- Hoe een aanvraag voor de installatie van een laadpunt indienen
- Ik ga weg bij mijn werkgever. Wat zijn mijn opties met betrekking tot het Stroohm-laadpunt?
- Hoe een offerte wordt opgemaakt voor medewerkers van een bedrijf
- Waarom zijn er kleine verschillen tussen de CREG boordtabel en het werkelijke terugbetalingstarief?
- Goedkeuring offerte gebeurd?
- Wat gebeurt er na goedkeuring offerte(s)?
- Hoe verloopt de keuring?
- Laadpunt Meldingsplicht in Vlaanderen, Wallonië en Brussel