Beheersysteem voor oplaadpunten
- Laadpas kan ik niet toevoegen aan de App
- Wat is 'roaming'?
- Ik krijg geen terugbetaling van mijn laadsessies.
- Waarom zijn er kleine verschillen tussen de CREG boordtabel en het werkelijke terugbetalingstarief?
- Hoe log ik in op het Stroohm LMS platform?
- Kan ik de Engie Drive-app gebruiken met mijn STROOHM laadpaal?
- Mijn laadpaal staat semi-publiek. Hoe word ik terugbetaald wanneer mijn partner / kennisen laden aan mijn laadpaal?
- Hoe lang duurt het voordat mijn restitutie is verwerkt?
- Hoeveel krijg ik vergoed voor thuis opladen?
- Hoe maak ik als bedrijf een account aan op het online platform?
- Onboarding op het Stroohm LMS platform van een vast laadpunt dat niet door Stroohm is geïnstalleerd.
- Hoe kan ik mijn bankgegevens wijzigen in het Stroohm LMS charging management platform?
- Hoe kan mijn werkgever mij terugbetalen voor thuis opladen?
- Waarom moet ik mijn bankgegevens opgeven tijdens de registratie?
- Waarom staan de namen "Last Mile Solutions" en "Three Force BV" op de factuur?
- Wat is Split Billing?
- Wat betekenen CPO en MSP?